الأربعاء، 28 أبريل 2010

هموت واشوفك

هموت واشوفك

هموت واشوفك والمس ايديك
واعيش لو ثانيه قصاد عينيك
يا حبيبي انا بروحي أفديك
وحياتي وقلبي وعمري ليك

هموت واشوفك قربني ليك
خليني احس اجمل ما فيك
نظرة عينيك او ورقتك
لمسة ايديك او خفتك
جمالك او طيبتك او حنيتك

هموت واشوفك روحي بتناديك
يا اجمل ملاك بحن ليك
انا نفسي اعيش واموت هاويك
يا روحي وعمري ربي يخليك

هموت واشوفك مشتاق اليك
ونفسي اقرب من تاني ليك
انا قلبي بينادي عليك
وكل نبضه بتدق ليك

هموت واشوفك بلاش تغيب
وتسيبني ليه وتروح بعيد
قربلي يا أغلي حبيب
انا ياما عشت كتير وحيد

هموت واشوفك يا احلي دنيا
يا احلي حلم قدام عينيا
يا احلي لحظه واحلي ثانيه
هموت واشوفك لو بس ثانيه
هموت واعيش انا بس ليك
دي الدنيا انت وروحي فيك
 

هناك 6 تعليقات:

  1. حلوة اوي اوي اوي يا ندور
    بجد عجبتني اوي

    ردحذف
  2. الأجمل انها عجبتك يا جميل
    نورتني يا محمد

    ردحذف
  3. ايه ده كله ايه ده كله ايه كل الكلام الحلو ده بجد تحفففففففففففففففففففففة وجمييييييييييييييلة واحسااااااااااااااااسها رائع

    ردحذف
  4. ميرسي جدا جدااااااااااا

    بجد الأجمل مرورك

    ولو انك مشرفتناش بمعرفتك

    ردحذف
  5. (youya)انا اللى كتب الكومنت يادكتور بس جيت اكتب الاسم مش عارفه ظهرتلى حاجات غريبة كده فمعرفتش اتعامل معاها فمعلشى يادكتور هى والله العظيم مش مقصوده بس هو جهل ثقافى شويه يعنى فمعلشى عديها المرة دى . وبصراحه هى المدونه كلها جميله بجد تسلم ايد حضرتك

    ردحذف
  6. هههههههههههه ميرسي يا يويا ولا يهمك

    نورتيني جدا جداااااااااااا

    وفرحان جدا انها عجبتك

    ردحذف