الثلاثاء، 14 سبتمبر 2010

قرب تعالي



قربلي تعالي
في عينيك
خبيني
خليني اعيش
أجمل احساس
يا حبيبي
حبيتك
اختارك قلبي
هويتك
من وسط
الناس

ارجعلي
انا عايش
مستني
لقاك
ارجعلي
حبيبي
..........انا
بهواك

قربلي تعالي
نعيش الأحلام
رجعلي يا
غالي
أجمل ايام
يا حبيبي
تعالي
دبت انا
في هواك

ليه تبعد عني
وتغيب
لساعات
ده البع
د قتلني
عيشني
آهات

فكر من
تاني
رجعلي
زماني
يا حبيبي
انا قلبي
من غيرك
مات

قربلي
يا غالي
عيش جوه
خيالي
رجعلي
ليالي
حبي
وياك
أنا...........
بهواك

من غيرك
انت
انا عايش
دنيا
جسد بلا
روح
من غيرك
انت
حياتي
فانيه
وعايش
مجروح

قربلي
تعالي
فكرني
بحبك
عيشني
حنانك
قربلي يا
غالي
ده انت
اللي في بالي
رجعني
زمانك
انا ........
بهواك
واتمني
اعيش
ايااااااااااااااامي
معاااااااااااااااك



هناك 6 تعليقات:

  1. حلوة قوى دى يا نادر يا ابن عمى
    انا لقيت البلوج بالصدفة كداا مكنتش اعرف انك فنان بقى مخبى الكلام دا كله !!

    ردحذف
  2. هههههههههههه نورتيني جدا جدا يا آيه

    ميرسي علي الكلام الحلو ده

    من بعض ما عندكم

    ردحذف
  3. جميلة جداا جداا يا دكتور
    تسلم ايدك

    ردحذف
  4. ميرسي جدا جداااااا يا كتورة

    الأجمل انك نورتيني ميرسي كتييييييييييير

    ردحذف
  5. ميرسي جدا جدااااااااااا ليك

    ردحذف